מאמרים

שימוש גאוני של איקאה בתיוג של פייסבוק

פייסבוק ממשיכה לבסס את מעמדה ככלי שיווקי רב עוצמה ועוד חברת ענק מחליטה שהיא משווקת את מוצריה ע”י גימיק ויראלי ברשת החברתית הגדולה בעולם.

הפעם באיקאה הלכו על תיוג תמונות, הרעיון הוא מאוד פשוט, החבר’ה מאיקאה העלו תמונות מתוך הקטלוג החדש שלהם לפייסבוק כאשר בכל תמונה מופיעים מספר פריטים מקולקציית הרהיטים החדשה שלה, הראשון שנכנס ומתייג את עצמו על אחד הפריטים – זוכה בו ללא תשלום!

אז מה זה עשה וכמה הדים זה צבר ואיך? את כל זאת ועוד תוכלו לראות בסרטון הבא:

נכס דיגיטלי

מאמרים ומידע נוסף

מחקר: עסקים בבעלות נשית גדלים מהר יותר

DSY יזמות והשקעות

האם משתלם לרכוש חבילת אינטרנט משולבת?

יוזמה ברוכה

DSY יזמות והשקעות

הגב לפוסט